Friday, March 8, 2013

ACCHA


Acest cuvânt desi are multe intelesuri,inseamna "bun". Are o serie de alte semnificații, în funcție de intonația acordată și în cazul în care este poziționat într-o propoziție. Aceasta ar putea însemna:de asemenea, bine, într-adevăr?, Am înțeles, oh!, Sau am o întrebare.


SEMNIFICATIILE:


  1. Bine

Acesta este sensul literal al cuvântului "accha". Este folosit într-un mod similar ca și cuvântul "bun/buna-good" în limba engleză. De exemplu, atunci când am întrebat cum te simți, ai putea răspunde "bahut accha Hai" să transmită că te simți foarte bine. Accha este, de asemenea, utilizat într-un context similar pentru a indica faptul că ceva este bun.

"Yeh Kitab accha hai" (Această carte este buna).




2.Confirmare - Remarc, am înțeles

Când accha se spune într-un ton neutru, la intervale în timpul unei conversații, e un mod de a recunoaște ceea ce spune cealaltă persoană. "Am întârziat la muncă azi, pentru că am avut atât de multe probleme de-a lungul drumului". "Accha". "În primul rând, am lăsat portofelul meu acasă." "Accha". "După ce m-am dus acasă și am luat-o, am pierdut trenul meu". "Accha".


3.Acordul - Bine

When "accha" se repetă în succesiune rapidă în timpul unei conversații, aceasta înseamnă că persoana este de acord cu ceea ce se spune. În această situație, "accha" suna mai mult ca "achchacha".

"Eu voi fi'' în oraș săptămâna viitoare și ar trebui să ne ajungă din urmă. Ce zici să mergem la cină și Sa vedeM un film? Te pot întâlni la 7 pm "" Achchacha "(Bine, bine).

Rețineți că indienii au un obicei de a repeta cuvinte pentru a adăuga un accent


4.Surpriza - Oh? Serios?

Atunci când și-a exprimat într-un ton de voce care se ridică brusc la sfârșitul propozitiei, "accha" poate fi utilizat ca o declarație de surpriză.

"Telefonul meu a fost furat." "Accha?" (Oh? Serios?).




5.Intrebare - Ascultă

Veți auzi, de asemenea, accha spus pe un ton al vocii în creștere la începutul unei propoziții ca o modalitate de a atrage atentia cuiva, în special atunci când o întrebare urmeaza sau unele informații se solicită.

"Accha, spune-mi ..." (Ascultă, spune-mi ...).


6.Exclamation - Oh! Ei bine, bine!

În plus, accha poate fi folosit la începutul unei propoziții care se încadrează într-un ton al vocii ca un semn de exclamare și de mustrare.

"Accha! Incă dormi " (oo inca dormi cand tu ar fii trebuit sa fii treaz pana acum)

"Accha! Azi e ziua ta ". (Ei bine, ei bine azi e Ziua ta, de ce nu ai spus așa).

No comments:

Post a Comment